język: PolskiEnglish
Promocja! MG MGA (1955 - 1962) NAPRAWA KROK PO KROKU :: 220,38 zł ::.

JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

WydawnictwoMotomarketing

AutorMaciej Matczak

ISBN978-83-924119-0-1

Liczba stron219

Oprawamiękka

FormatB5

Rok wydania2006

Językpolski


Produkt archiwalny
Ilość :
opis
produktu
spis
treści
produkty
pokrewne
zakupione
razem
zapytaj
o produkt
opinie
o produkcie

JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
PODRĘCZNIK MARKETINGU SERWISOWEGO

Kto jeszcze chce prościej i szybciej zarabiać pieniądze w swoim warsztacie? Podręcznik dla warsztatów samochodowych. Gwarantowane dopasowanie do specyfiki Twojej pracy.

Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego to pierwsze i jedyne na rynku opracowanie z tej dziedziny. Obejmuje całość zagadnień związanych z komunikacją marketingową i budową lojalności klienta w obsłudze posprzedażnej.

Wreszcie serwisy samochodowe poznają wiedzę do tej pory dostępną tylko wybranym! Poznaj tajniki usług serwisowych i zastosuj je w swojej firmie! Zarabiaj i wyprzedzaj konkurencję!

Chciej poznać różnicę, jaką odczujesz po przeczytaniu podręcznika. W podręczniku nie znajdziesz bezużytecznej lub mało przydatnej w Twoim lokalnym serwisie teorii marketingowej. Nowe rozwiązania i wiadomości, jakie poznasz podczas lektury będą odnosiły się do znanej Ci branży i łatwo zastosujesz je w swoim serwisie.

Zawartość książki:
To ponad dwieście stron i dwanaście rozdziałów. To praktyczna wiedza, poparta wieloletnim doświadczeniem oraz solidną wiedzą marketingową. Bierzesz podręcznik i z nim w ręku wdrażasz w swojej firmie podane w nim rozwiązania.

W podręczniku znajdziesz poniższe zagadnienia:

  • Tajniki marketingu usług – dowiedz się przed innymi, jak radzić sobie z usługami
  • Strategie – praktyczne rady, jak się wyróżnić na rynku
  • Produkty podstawowe i dodatkowe – co oprócz naprawy możesz zaoferować klientowi, jaka jest rola gwarancji
  • Ceny – jak je konstruować oraz komunikować klientowi, by był mniej skłonny do targowania
  • Komunikacja – po co i jak informować klientów o swoich usługach
  • Lojalność klienta – jak ją zdobywać, jak tworzyć programy lojalnościowe
  • Marketing bezpośredni – rozmawiaj we właściwy sposób tylko z właściwymi klientami, jak prowadzić działania marketingowe, których skuteczność łatwo sprawdzić
  • Promocja, merchandising i sprzedaż osobista – jak prowadzić akcje promocyjne, jak stworzyć atmosferę zakupów, jak właściwie eksponować produkty, jak wykorzystać potencjał klienta, który odwiedził serwis
  • Reklama – jak reklamować swoje usługi, a czego absolutnie nie robić
  • Public relations – pomysły na budowanie wizerunku
  • Jakość, obsługa klienta, standardy – jak zadowolić klienta, jak działać dobrze i skutecznie jakościowo
  • Ludzie – podstawowy element marketingu – co demotywuje pracowników, jak ich motywować do lepszej i skuteczniejszej pracy, jaki profil zawodowy powinni mieć pracownicy serwisu.

Obsługujesz klienta w swoim warsztacie. Już w tej chwili zastanawiasz się, czy w pełni wykorzystujesz jego potencjał. Naucz się oferować mu właściwe usługi, w odpowiednim momencie i w odpowiedni sposób. Każdy serwis, niezależnie od tego, czy jest duży czy mały, obsługuje klientów. Dowiedz się, jak więcej zarabiać na oferowaniu im dokładnie tego, czego potrzebują.

Wysyłasz listy do swoich klientów? Nie wiem, czy myślałeś o tym, w jaki sposób podręcznik może pomóc Ci uniknąć błędów, jakie być może robisz. Sam je robiłem pracując w firmie motoryzacyjnej. Ale Ty już nie będziesz musiał ich powielać!

Czy Twoi pracownicy dzwonią do klientów z ofertami? Sam miałem taki telefon: miła pani dzwoniła na mój telefon komórkowy, wydała pieniądze na kilkunastominutową rozmowę, dowiedziała się ode mnie wiele o mnie jako o kliencie... i nie oddzwoniła z obiecaną ofertą ubezpieczenia AC i OC. To karygodne, ale ile drobniejszych błędów popełnianych jest na co dzień, co godzinę, w tej chwili?! Nie dopuść do marnowania pieniędzy przeznaczonych na marketing.

Podczas lektury tej strony zastanawiasz się już, ile jeszcze czasu możesz poświęcić na studiowanie zagadnień marketingowych. Zapewne mało, a więc przeczytaj podręcznik i już zarabiaj szybciej, lepiej i więcej!

Stosuj podręcznik, poznaj korzyści:

  • oszczędzaj pieniądze potencjalnie marnotrawione na niewłaściwy dobór lub wykorzystanie mediów, za pośrednictwem których serwis komunikuje się z klientem,
  • stwórz przewagę nad konkurencją dzięki zrozumieniu prawdziwej specyfiki usług, której nie rozumieją inni,
  • usatysfakcjonuj klienta dzięki lepszej obsłudze oraz umiejętności dobrania właściwej dla niego oferty,
  • miej spokojną głowę dzięki pozbyciu się niepotrzebnych wątpliwości przy podejmowaniu decyzji marketingowych i organizacyjnych.

Dzięki podręcznikowi dostarczysz swoim klientom lepszą usługę, zyskując ich wdzięczność, lojalność. Usatysfakcjonujesz ich. Dzięki podręcznikowi zwiększysz zyski i pozbędziesz się kłopotów i wątpliwości marketingowych. Uczestnicy szkoleń prowadzonych przeze mnie są zadowoleni, gdyż poznają rzeczy, na które nie zwrócili do tej pory uwagi - teraz mogą je wykorzystać w swojej pracy. Podręcznik daje Ci również tę szansę. Ale zdecyduj sam, tylko Ty wiesz, co jest najlepsze.

Odbiorcy podręcznika
Ta książka jest dla Ciebie jeśli:

  • pracujesz w serwisie samochodowym,
  • jesteś właścicielem bądź zarządzającym warsztatem niezależnym, sieciowym lub autoryzowanym,
  • zajmujesz się organizacją i promocją warsztatu,
  • z innych powodów interesujesz się marketingiem serwisu,

Schowaj to, co do tej pory przeczytałeś o marketingu – były to zapewne ogólne publikacje, niemające wiele wspólnego z branżą, w której pracujesz. Weź Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego. Przeczytaj, zrób, a dopiero potem wróć do starych lektur i sprawdź, co Ci się bardziej przydało!

Ta strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Nasza "Polityka cookies"
Akceptuję