[zamknij] |
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach
w naszym sklepie? Wpisz swój adres e-mail!
Tylko subskrybenci otrzymują wysokie rabaty
na zakupy w naszym sklepie.
Nie czekaj, zapisz się już dziś !
WydawnictwoMotomarketing
AutorMaciej Matczak
ISBN978-83-924119-0-1
Liczba stron219
Oprawamiękka
FormatB5
Rok wydania2006
Językpolski
JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
PODRĘCZNIK MARKETINGU SERWISOWEGO
Kto jeszcze chce prościej i szybciej zarabiać pieniądze w swoim warsztacie? Podręcznik dla warsztatów samochodowych. Gwarantowane dopasowanie do specyfiki Twojej pracy.
Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego to pierwsze i jedyne na rynku opracowanie z tej dziedziny. Obejmuje całość zagadnień związanych z komunikacją marketingową i budową lojalności klienta w obsłudze posprzedażnej.
Wreszcie serwisy samochodowe poznają wiedzę do tej pory dostępną tylko wybranym! Poznaj tajniki usług serwisowych i zastosuj je w swojej firmie! Zarabiaj i wyprzedzaj konkurencję!
Chciej poznać różnicę, jaką odczujesz po przeczytaniu podręcznika. W podręczniku nie znajdziesz bezużytecznej lub mało przydatnej w Twoim lokalnym serwisie teorii marketingowej. Nowe rozwiązania i wiadomości, jakie poznasz podczas lektury będą odnosiły się do znanej Ci branży i łatwo zastosujesz je w swoim serwisie.
Zawartość książki:
To ponad dwieście stron i dwanaście rozdziałów. To praktyczna wiedza, poparta wieloletnim doświadczeniem oraz solidną wiedzą marketingową. Bierzesz podręcznik i z nim w ręku wdrażasz w swojej firmie podane w nim rozwiązania.
W podręczniku znajdziesz poniższe zagadnienia:
Obsługujesz klienta w swoim warsztacie. Już w tej chwili zastanawiasz się, czy w pełni wykorzystujesz jego potencjał. Naucz się oferować mu właściwe usługi, w odpowiednim momencie i w odpowiedni sposób. Każdy serwis, niezależnie od tego, czy jest duży czy mały, obsługuje klientów. Dowiedz się, jak więcej zarabiać na oferowaniu im dokładnie tego, czego potrzebują.
Wysyłasz listy do swoich klientów? Nie wiem, czy myślałeś o tym, w jaki sposób podręcznik może pomóc Ci uniknąć błędów, jakie być może robisz. Sam je robiłem pracując w firmie motoryzacyjnej. Ale Ty już nie będziesz musiał ich powielać!
Czy Twoi pracownicy dzwonią do klientów z ofertami? Sam miałem taki telefon: miła pani dzwoniła na mój telefon komórkowy, wydała pieniądze na kilkunastominutową rozmowę, dowiedziała się ode mnie wiele o mnie jako o kliencie... i nie oddzwoniła z obiecaną ofertą ubezpieczenia AC i OC. To karygodne, ale ile drobniejszych błędów popełnianych jest na co dzień, co godzinę, w tej chwili?! Nie dopuść do marnowania pieniędzy przeznaczonych na marketing.
Podczas lektury tej strony zastanawiasz się już, ile jeszcze czasu możesz poświęcić na studiowanie zagadnień marketingowych. Zapewne mało, a więc przeczytaj podręcznik i już zarabiaj szybciej, lepiej i więcej!
Stosuj podręcznik, poznaj korzyści:
Dzięki podręcznikowi dostarczysz swoim klientom lepszą usługę, zyskując ich wdzięczność, lojalność. Usatysfakcjonujesz ich. Dzięki podręcznikowi zwiększysz zyski i pozbędziesz się kłopotów i wątpliwości marketingowych. Uczestnicy szkoleń prowadzonych przeze mnie są zadowoleni, gdyż poznają rzeczy, na które nie zwrócili do tej pory uwagi - teraz mogą je wykorzystać w swojej pracy. Podręcznik daje Ci również tę szansę. Ale zdecyduj sam, tylko Ty wiesz, co jest najlepsze.
Odbiorcy podręcznika
Ta książka jest dla Ciebie jeśli:
Schowaj to, co do tej pory przeczytałeś o marketingu – były to zapewne ogólne publikacje, niemające wiele wspólnego z branżą, w której pracujesz. Weź Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego. Przeczytaj, zrób, a dopiero potem wróć do starych lektur i sprawdź, co Ci się bardziej przydało!